Tarefa de autoavaliación de bádminton.

Esta é unha proposta de tarefa coa que poderedes comprobar os vosos coñecementos sobre o bádminton, o que vén sendo unha autoavaliación.

No caso de non ter clara algunha resposta, recoméndovos que volvades botarlle unha ollada á páxina que xa puxera alá por marzo sobre os contidos e regras de bádminton.

Lé ben as preguntas antes de escribir a resposta.


Nome e apelidos.................................................................................... Data...........................................

Nivel e grupo.......................  Autoavaliación de.......................................................................................


1. De que dúas maneiras acostuman xogarse os partidos de bádminton (cantos xogadores/as en cada lado da pista)?.



2. A cantos puntos e sets ou xogos se xoga habitualmente un partido?.



3. Nós soemos xogar a 15 puntos, por que?.



4. Como se decide quen empeza xogando un partido?.



5. De que lado deben estar colocados/as os/as xogadores/as na pista para empezar o partido?.



6. En que lado debe estar un xgador/a para realizar cando ten 3 puntos?.



7. E en cal tería que estar se tivese 7 puntos?.



8. Que nome reciben os dous obxectos sen os que non se pode xogar un partido de bádminton?.



9. É obrigtorio que o obxecto que se lanza pase sempre por enriba da rede?.



10. Que pasaría se ese obxecto do que falamos pasase por debaixo da rede?.




* Recoméndoche que revises as respostas antes de dar a tarefa por rematada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Benvidos e benvidas

Aquí está o blogue de Educación Física do CEIP Plurilingüe de Outes. Esta vai ser a plataforma, que empregarei para enviarvos algunha propos...